annniedalskog

Alla inlägg den 27 november 2010

Av annie dalskog - 27 november 2010 20:59

tja !   

nu sitter jag här hos vickan .
elr hon duschar & jag pratar med vilma .
vi har typ fixat lite matsäck till imorgon .
idag var jag på stan & skulle köpa nya jean , köpte 2 par nya för typ nån månad sen men de har blivit så pösiga ;d
det fanns inga långa & smala så de skulle typ ringa & kolla om det fanns nån stans (y) hoppas , vill ha verkligen ha nya jeans ;o
nu ska jag & vickan fixa oss ! ska ju upp tidigt..

hejdå!

Av annie dalskog - 27 november 2010 16:08

jaa , imorgon åker jag till globen !
blir att gå på stockholm internationel horse show =D
så himlans kul . blir typ tredje elr fjärde gången ?
åker med nyckelby då .
klockan fem på morgonen åker vi från nyckelby & åker nog hem från stockholm vid tio , elva tror jag . vet inte så mkt , men vi ska gå på alla tre föreställningar .
kändishoppningen är ju imorgon också , det är alltid hörjdpunkten .
skriver på måndag elr nåt om hur det var !

  
våra platser är markerade .
tog bilden från maria gustavsson :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


lilldala ;]

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards