annniedalskog

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

dåligt med inlägg..

Av annie dalskog - 15 januari 2011 20:35

hejhej :D

sry för att jag typ inte har skrivit så mkt här , internet har laggat & långa dagar i skolan .
igår var jag med linnéa , var hos mig & sen åkte vi till henne :) kul !  
hälsade på hennes häst ockdå ;d

idag har jag inte gjort så mkt .
kusinen hängde med till stallet idag , hämta honom från bandyskolan & sen åkte vi till lilla hem & köpte fika sedan vidare till stallet ;pp
blev ingen hårdträningen med pricken , trava typ bara lite på grusvägen som nu är is/snöväg . det var ju lite halt så fick ta det försiktigt .
pricken var ganska pigg eller det blåste ju & han kan ju bara se på ett öga , så han blev väl lite smårädd .
sen red kusinen i paddocken . han var jätteduktig :)
han gjorde halter , igångsättningar & så travade han :D

sen har väl jag inte gjort så mkt mer ikväll , eller jag var på bandy .
det var typ veteraner som spelade , min morbror var med .
så var med min kusin & hans kompis & typ klättra på snödrivorna ! kul var det :P

men hejdå !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annie dalskog - 4 maj 2011 18:07


haha, har märkt att vissa checkar denhär bloggen ibland xd som man märkt så är inte jag aktiv här längre men jag har en hästblogg med en kompis nu istället http://eventingteam.blogg.se ! men jag kommer komma tillbaka hit... i sommar kanske, när j...

Av annie dalskog - 19 januari 2011 18:57


hallo. har precis ätit, idag var det jag som gjorde maten (a'efter skolan gick jag hem till catti, vi typ chillade & glass mm. hehe !sen gick vi till konfirmationen, vi skulle skriva en bön, inte det roligast man gjort precis, men det var svårt ;pp *...

Av annie dalskog - 18 januari 2011 19:08

                          

Av annie dalskog - 18 januari 2011 18:59

hejsan. nu sitter jag & försöker plugga, har kemi & tyska läxa till imorgon ;d kemin orkar jag bara läsa igenom, men har iaf gjort 6 frågor (y) idag då hade vi idrottsprov, det gick nog bra men snacka om att man fick skrivkramp när man skrev 3 A...

Av annie dalskog - 17 januari 2011 21:08


shasha bloggen ! nu sitter jag & kollar på idrottsgalan :DDdet är faktiskt bra , har ringt in & röstat på charlotte kalla (a) heeh ! gör mina engelskaglosor också , haha jag kan typ inga ;s har idrottsprov imorgon också , yippe.. ska ta & kolla ...

Presentation


lilldala ;]

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards