annniedalskog

Alla inlägg under december 2010

Av annie dalskog - 30 december 2010 23:46

nu kommer det lite bilder på pricken & mig :D <3


   detta var igår .
  han har tejp för ögat för att han är ljus-skygg .   hihi , nya ridbyxor + benlindor (y)
priicken !
  



 
 dagen efter julafton ;D
 
min älskling !  
 



   
haha , det var på julafton ; )   


  innan han blev "skadad" i ögat . ( för ngra veckor sen )     
så det var några bilder på min fina pricken !

Av annie dalskog - 30 december 2010 23:12

hejhej !


igår då på kvällen , var hanna & jag med kolma , kevin & robban . minns inte vad vi gjorde , chillade bara ?
men kom precis hem från sebbe . oskar & hanna var där också ; )
30 december idag då , näst sista dagen på året . den dagen blev riktigt bra ;D
vakna upp hos hanna . jag var trött ;o
stina & jag låg & kollade på sällskapsresan (y) haha , väldigt bra -.-'
men sen drog vi hem till mig & jag fixade mig lite snabbt , eller inte..
snacka lite med oskar & sebbe .
sen börjar det roliga !
mötte upp robban & kevin . skulle till kolma & vi tyckte det var bättre att ta bussen in till stan & byta där .
precis vad vi gjorde . sen hoppa vi på bussen eller vi hann typ gå in & "betala" .
& då kör bussen rätt upp på trotaren & rätt in i busshållsplatsen ( under taket & shit ) , glasrutan på bussen gick sönder , dörren trycktes in & polisen kom !
haha , fast det var ju lite kul för då blev det lite fart på folket !
robban var väl den som var värst till han stod typ vid dörren ;p
jaa , då fick man vänta ännu längre tills att en ny buss skulle komma .
hoppa på den nya bussen & då var det ju fel buss , så då fick vi åka ett varv till "/
sen efter ett långt bussåkande ( 2,5 timmar ) så kom vi till kolma , drog in till stan & fikade . sjukt kul !
sen drog vi till sibylla & sen bussen hem .
efter ett tag drog jag till stallet & släppte in hästarna .
sen träffade jag hanna , robban , sebbe , oskar , kolma & kevin igen :D
jaa , det vart ett långt inlägg om dagen , men det var riktigt kul & mycket skratt ! tack alla   

nyårsafton imorgon !



Av annie dalskog - 29 december 2010 19:01

hejhej   

nu sitter jag här hos hanna .
har precis ätit & färgat håret på henne , håret blev riktigt bra :D
hanna & jag har varit på stan då . jag köpt nåt skärp & så fika vi såklart (a)
sen köpte vi  dinosaurie tuggumi , riktigt stor & lite läskiga ;o 

red pricken idag då . hade ridbyxor & stövlar när jag red, inga termobyxor ;o
mamma tog nån bild på oss , kommer nog sen .
men nu ska hanna & jag till östenssons & jag sover här   <3 

hejdå  ! 

Av annie dalskog - 28 december 2010 17:55

      hejhej ! ; )

nu sitter jag hos emma bengtsson   
idag har jag varit i stallet då , red & det gick bra .
ja , har inte gjort så mkt mer idag ..

men igår då , var p stan med emma , köpte lite & så fika vi   
sen gick vi & hyrde film .
var hos emma till typ elva ( på kvällen )  & efter det åkte jag ut till stallet .
kom hem lite efter halv tolv & då kollade jag på "love actually" med anton :D
den filmen är lika bra varje gång (y)
igår på dagen så kom vetrinären ut igen & kollade på prickens öga igen    
han hade fått ett sår på hornhinnan & fick salva för det . men annars hade ögat blivit något bättre .

nu ska emma & jag leka & kolla på film !    

hejdå !    


jag & barbarella , emma & akira , ebba & scarlet


emma & akira , jag & barbarella   

Av annie dalskog - 26 december 2010 16:59

shasha bloggen !


nej men hej ; )
nu ligger jag på golvet & lyssnar på musik (y'
kom precis hem , varit hos prickenälskling ! <3
tidigare idag var jag på scharpman med mamma & pappa .
skulle ju köpa röda jw ridbyxor som var min julklapp :D 
fast jag är ju en lycklig unge & med oss hem fick vi en röd KL tröja , röda ridbyxorna , röda CATAGO benlindor , hästgodis & grimskaft , det blev några fler julklappar    ( bilder kommer )
KL tröjan kommer jag använnda till vardags för den hade luva & det rider inte jag med, så aa   
senare träffar jag kanske nån rolig filur .


byebye !

Av annie dalskog - 24 december 2010 19:07

hejhej !


julafton idag då (y' trevligt .
har inte mycket att skriva nu , ska snart fika .
har fått julklappar    det bästa med julafton ! julmaten är ju inte så speciell det jag äter är köttbullar & janson ( utan fisk ) . haha !
jukklapparna är jag väl nöjd med önska mig pengar , STOR spegel , "nattkläder" , sån där vit grej man har junt halsen ( halsduksaktigt ) , armband & röda jw ridbyxor .
fick allt av det jag önska mig ! (a' 
fast ridbyxorna ska vi köpa på måndag eller nåt ;d så jag kan vara med & prova .
fick ju mer än det jag önska mig då .  
av mina kusiner fick jag som en nyckelring fast man kan lägga in bilder på det ( som ett USB med skärm ? ) & ha bildspel , så det rullar fina bilder på det ! kul faktiskt ; )  haha !


god jul på er alla ! ;p
hejdå !

Av annie dalskog - 23 december 2010 19:41

             

Av annie dalskog - 23 december 2010 17:12

hejhej !


julafton imorgon :D "gillar't 
idag har jag inte gjort något .
bara duschat & chillat , hehe ; ) 
& sen har vi insläppet ikväll .


men imorgon vid halv tio ska vi till kusinerna , äta frukost & få julklappar :D
senare kommer mormor , morfar & farmor , farfar & farbror hit på kvällen   
sen på lördag så ska vi nog till mormor & morfar & dit kommer alla kusinerna (y'

Presentation


lilldala ;]

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards