annniedalskog

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

lördag

Av annie dalskog - 8 januari 2011 19:52

hejhej .

sitter här nu , blackie åkte precis .
har varit hundvakt idag då , till världens busigaste lilla hund ! <3
vakna vid 10-11 , duscha & fixa mej . sen gick jag hem till kusinerna & hämtade hunden & gick hem till mig igen . 
catti & hanna kom , vi typ tog det bara lugnt ?
eller vi kollade på gamla bilder , haha så kul !    
hanna & catti ni vet ju vem jag var & bada med ? ! (a)
sen åkte jag till stallet & blacke fick följa med , första gången hon fick se hästar & hon var rädd men försökte va lite dryg ! ;d 

haha , gårdagen bliv rolig (y) 
sebbe , oskar , jacke & hanna var här & sen var vi ute .
bilder kommer på sebbe när jag har kabeln till kameran xd haha !

hejdåå !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annie dalskog - 4 maj 2011 18:07


haha, har märkt att vissa checkar denhär bloggen ibland xd som man märkt så är inte jag aktiv här längre men jag har en hästblogg med en kompis nu istället http://eventingteam.blogg.se ! men jag kommer komma tillbaka hit... i sommar kanske, när j...

Av annie dalskog - 19 januari 2011 18:57


hallo. har precis ätit, idag var det jag som gjorde maten (a'efter skolan gick jag hem till catti, vi typ chillade & glass mm. hehe !sen gick vi till konfirmationen, vi skulle skriva en bön, inte det roligast man gjort precis, men det var svårt ;pp *...

Av annie dalskog - 18 januari 2011 19:08

                          

Av annie dalskog - 18 januari 2011 18:59

hejsan. nu sitter jag & försöker plugga, har kemi & tyska läxa till imorgon ;d kemin orkar jag bara läsa igenom, men har iaf gjort 6 frågor (y) idag då hade vi idrottsprov, det gick nog bra men snacka om att man fick skrivkramp när man skrev 3 A...

Av annie dalskog - 17 januari 2011 21:08


shasha bloggen ! nu sitter jag & kollar på idrottsgalan :DDdet är faktiskt bra , har ringt in & röstat på charlotte kalla (a) heeh ! gör mina engelskaglosor också , haha jag kan typ inga ;s har idrottsprov imorgon också , yippe.. ska ta & kolla ...

Presentation


lilldala ;]

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards